onsdag 31 december 2008

Årets sista dag

mGodmorgon, ja det är faktiskt godmorgon för mig, vakande precis. Känns hemskt att ha vänt på dygnet så... inte bra alls. Särskilt med tanke på att jag ska jobba på fredag. Nästan så jag hoppas på att vara bakistrött hela dagen imorgon så jag somnar tidigt, hehe.

Årets sista dag är mulen och grå. Usch så tråkigt. Minns en nyårsafton för typ åtta år sedan... vi firade den hemma i huset i Skövde och skulle få gäster på kvällen. Jag och min lilla bror Erik, som nu är 12 år, var då typ 4 år, gick iväg till en stor pulkabacke och åkte. Vi hade verkligen jätteroligt och var inte tillbaka förens efter 3 timmar. Både pappa och Cissi var jätteoroliga över vart vi hade tagit vägen, hihi. Det var tider det!

På årets sista dag ska jag o Rikard träna lite o sen iväg till stan. Jag behöver verkligen strumpbyxor. Sen så ska vi se om det finns biljetter kvar till nyårsfesten på Glam :) Sen ska vi såklart göra oss iordning för kvällen!
Vad händer hos er?
Puss

Inga kommentarer: