torsdag 11 december 2008

En rejäl vurpa

Jag nämnde ju att det har kommit snö, självklart har det blivit halt också. Tror ni inte att jag ramlar med cykeln på väg till skolan... Skulle svänga i en ganska tvär sväng och cykeln bara lägger sig ner. Det är lustigt när man ramlar sådär, det enda man tänker på är att komma fort upp på benen igen, "någon kunde ju ha sett vurpan", det är först när man står på benen igen som man börjar fundera på om det gör ont någonstans. Jag fick jätteont i min vänstra höft/ben och nu har jag ett präktigt blåmärke där, najs!

En sak som är bra är att det har varit en ruskigt intressant föreläsningen idag. Det var en kille där som är före detta ny nazist och han föreläste om hur han tog sig ur det. Idag hjälper och stöttar han ungdomar som vill ta sig ut de nazistiska grupperna. Det var riktigt intressant faktiskt!

Nu väntar jag på att Rikard ska komma hem med vår mat :) Hämtmat, jag vet, men ibland är det ju bara såå gott. Imorgon ska vi fredagsmysa o laga god hemmalagad mat.
Hur har er dag varit?? :)
Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

asch då det blev ett blåmärke allså.. inte bra!
vad åt ni för gott då?
kram