onsdag 3 december 2008

Toppendag

Det är dåligt med bilder just nu, ledsen för det. Vet faktiskt inte var jag har gjort av min kamera. Lägger in en bild på min sockersöta syster på hal is istället :)

Idag har det varit en bra dag, jätteroligt på praktiken! Hade sångsamling med de små och det gick sååå bra :) Har inte sett dom sitta så stilla och varit så intresserade på någon samling under mina veckor på förskolan, kändes jätteroligt! Jag och min handledare satt o gick igenom målen som jag ska uppnå och allt är uppnått :) Jag känner verkligen att jag valt rätt yrke... har så roligt på praktiken och älskar att umgås med barnen!!

Skulle träna när jag kom hem och jag o Rikard gick iväg till gymmet. Jag hade tur och kom med på afro-passet som började kl fem. Åh så roligt det är! Verkligen en träningsform för mig, att hon som leder passet är hur go som helst gör bara saken bättre!

Dagen kan med ett ord sammanfattas: SUPER! Sådana dagar vill jag ha fler av!
Nu ska vi fortsätta kika på Bonde!
Kraam

Inga kommentarer: