måndag 8 december 2008

Jag har hittat hem

Jag har hittat hem. Har äntligen hittat bra värmeljus. Har letat och letat och provat och provat flera olika märken men alla har varit såå dåliga. Lågan har varit jätteliten och den har slocknat och inte gått att tända igen även fast det funnits massor med stearin kvar. Till och med Ikeas värmeljus brinner inte som de ska... de som alltid har varit så bra annars. De jag provat nu, och som brinner jättebra, är Åhlens värmeljus. Jag kommer i fortsättningen köpa mina ljus där :)

Detta var dagens i-landsproblem. Men klart man vill ha ljus som brinner bra, särskilt såhär i vintermörkret!

Jag har köpt te idag, chai-te. Det är verkligen hur gott som helt, gillar den där lite kryddiga smaken. Imorgon ska jag prova på att göra min egen chai-latte, efter Saras recept!

Ha en mysig kväll, snart ska jag ta mig en lussebulle :)
Pusskram
Bilden lånad härifrån

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så fint det var här :)