tisdag 23 december 2008

Dan före dan

Idag har jag griljerat julskinkan, se så fin den blev ;) Smakade riktigt bra till kvällsmackan... Är knappt så att jag kan förstå att det är julafton imorgon. Men det är det, och jag hoppas hoppas att det ligger snö imorgon när jag vaknar... men det kanske är att hoppas på för mycket.

Det har varit en bra dag på jobbet idag faktiskt, kul att träffa goa människor som jobbar där :) Fanns määängder med julgodis i jobb lokalen som vi fått fram alla gamlingar, har ätit så jag fått ont i magen. Inte bra inte bra.

Jag har varit med om världens snabbaste julklappshandel idag, Rikard gick in på Åhlens, och tjopp tjopp, på högst tio minuter hade han plockat ihop julklappar till nästan hela sin familj. Det gäller att vara effektiv när man är ute i sista minuten.

Ikväll blir det uppesittarkväll framför tven och kanske lite popcorn och knäck :)
God Jul på er i förskott <3
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Den snyggaste skinkan EVER!