torsdag 25 december 2008

God fortsättning

God fortsättning på er allihopa! Jag hade en jättemysig julafton tillsammans med Rikards familj, lugnt och skönt, god julmat och massa fina klappar :) Jag och Rikard fick ett strykjärn tillsammans och en kokbok. Jag fick en gosig morgonrock och en foundation :) Rikards syster Johanna och Peter fick massa fina saker till bebben i magen, så myyys!

Av Rikard fick jag en tokfin klänning!!<3 Ni kan se bilden till vänster :) Det blir kvällens outfit!

Vaknade upp till rimfrost idag på juldagen, så vackert. Borde ha fotat lite men blev inte så. Sen åt vi lunch, tokgod lax och romsås. Nu är vi tillbaka i Skövde igen och ikväll blir det utgång :) Har aldrig varit ute på juldagen förut så det ska bli roligt, Maria, Jenny och Annie kommer :) Och så lite kompisar till Rikard också såklart.

Bilder kommer imorgon!
Pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas ni hade en kul kväll igår,, det är ingen vidare uppdatering här idag.. jag väntar ju med spänning på lite bilder ju ;-)