torsdag 18 december 2008

Framme hos pappsen


Framme hos pappsen... tåget var lite försenat, har varit förskonad från det många gånger nu så det kanske var dags. Blev i alla fall bara tjugo minuter sen så det var inte så farligt!

Skoldagen har varit riktigt bra faktiskt, på morgonen hade vi föreläsning om livets svåra frågor, som liv och död och så... Sedan hade vi ett hål på några timmar, jag o Marica tog en sväng på stan och lunchade på Donken :) Sen gick vi tillbaka och hade seminarium med fortsättning på morgonens ämne... Som lärare är det så mycket svåra frågor man kan ställas mot och hanskas med. Det gäller att vara redo!

Imorgon ska jag gå på mina syskons julavslutning, ska bli mysigt! Enda dumma är att det är så tidigt på morgonen, börjar redan 8:15 men det är bara att stiga upp :) Ska i alla fall bli underbart att träffa mina små godingar igen! På eftermiddagen blir det julgodis och klä granen. Sen ska jag hämta min Rikard som kommer med tåget på kvällen <3 style="font-weight: bold;">70"........ Kanske en försenad 40års kris, höhö.
Nu ska jag snart nanna! Natti!
Kram

Inga kommentarer: