fredag 19 december 2008

Känns nästan som dan före dan

Linnea klär granen "den allra fiiinaste granen som finns"


Linnea har provsmakat lite, det syns ;)
Julpyssel för fulla muggar, julgodis och klä granen :) Känns nääästan som det är riktiga julafton imorgon, är ju toppen att fira två jular tycker jag! Cornflakeschoklad och kola med kakao i har det blivit och jag har fått bästa tänkbara hjälp av mina små syskon <3 Smaka lite, under tiden, måste man ju också göra såklart!

Nu ska jag snart åka till Maxi en sväng o köpa de sista klapparna... sen ska jag hämta min kära på stationen :)
Vad gör ni ikväll? :)
Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad mysigt! Själv får man ju nöja sig med att fira jul en gång :/
Ikväll blir det pastasallad och nått glas vin framför Mamma Mia. Jag ligger lite efter alla andra, så jag har inte sett den än ;)
Ha det mysigt. Kram