lördag 27 december 2008

Lördag

Idag är det helt underbart väder ute, sol och några grader kallt. Det är bara snön som fattas... Funderar lite på om det finns snö i längdspåren på berget?! Någon som vet? Vore mysigt att åka upp o åka lite :)

Skulle åkt till Marica i Hjo idag men känner mig inte så bra, snuvig och ont i halsen. Blir galen på att förkylningen inte vill ge med sig ordentligt... Hoppas du har tid för mig någon annan dag Marica :)

Jag och Rikard ska förmodligen gå ut och äta ikväll, om jag känner mig lite piggare. Mangos blir det i så fall, mumma :)

Vad gör ni idag?
Kramkram

1 kommentar:

Karoline Sigoldson sa...

Vilken dum förkylning!!! Hoppas ni kommer ut och får mysa lite på restaurang ändå...
Här har det varit fullt upp, maja fyller 4 år idag så det har varit full rulle. Nu ska jag bara ta det lugnt, pyssla lite och kolla på en film.
Ha det så bra!
*kram*