söndag 28 december 2008

Mitt 2008

Ja snart är det nytt år. Helt otroligt vad tiden går! Här kommer en liten lista:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja många saker, tre veckors lång resa till Thailand med Maria, Mallorca med syskonen och Turky med Rikard <3.>2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte att jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes, två svå bebbisar har kommit, Fridas Måns och Saras Casper
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Mer tid med mina syskon...
5. Vad var din största framgång 2008? Att jag klarat skolan så bra hittills :)
6. Vad spenderade du mest pengar på? Resor helt klart. Kläder och mat ute också.
7. Vad önskar du att du gjort mer? Ångrar inte så mycket alls, spenderat mer tid med mina syskon kankse... och så kan man ju aldrig få för mycket pussar från älsklingen.
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för saker i onödan
9. Hur tillbringar du nyår? Tillsammans med Rikard hemma hos hans kompis Linus o hans Lisa
10. Vem saknade du? Mamma <3.>11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Nej, inte vad jag kan komma på nu.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Hm, svårt. Första tror jag. Thailand och sommaren var helt underbart. Men det är klart, har haft väldigt roligt det här halvåret som jag har pluggat också :) Träffat så många nya härliga vänner!
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? BRA! Mycket plugg och mys med älsklingen, vänner och familjen <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, det låter som du haft ett fint år :) Den här listan får jag allt stjäla när nyåret närmar sig ;) Kram!