onsdag 26 november 2008

Adventspynt

Myshörna
Massa svampar i mossen
Egendesignad julgrupp
Mys!
Jag och Rikard har adventspyntat :) Första julen i den här lägenheten och första julen som sambos, underbart!!!

Har varit en lång dag i skolan idag, men ganska intressant. Hade en föreläsning och skoljuridik, riktigt intressant faktiskt! Men det känns skönt att det blir en kortare skoldag imorgon... Då ska jag och Marica ut och äta också, mysigt <3

Efter skolan tog jag o Rikard en sväng på stan, köpte en nya tröja. Jättemysig verkligen! Ska försöka lägga ut en bild på den imorgon :)
Nu ska vi kika vidare på Bonde, sen är det Greys!
Har ni haft en bra dag?
Pusspuss

1 kommentar:

- sa...

ja men jaaaa... men jag har provat det men det blev inge bra aaaalls!! så jag ville ha "the real thing liksom" :P men men...


fitn det blev hemma hos er :) mysigt!