onsdag 12 november 2008

Godis till mig


Efter en lång och ganska seg dag i skolan unna jag mig själv, och Rikard, med lite godis. Det är väl konstigt, man kan alltid komma på en bra anledning till att mumsa godis, vilken dag i veckan det än är ;) Det dåliga vädret för i och för sig att man kan unna sig godsaker varje dag, som tröst.

Då har den nya kursen satt igång då, Värdegrund och Ideologier. Innan verkade det väldigt rörigt men efter dagens föreläsningar har det klarnat betydligt, känns skönt. Tror inte det blir så mycket pluggande i jul som jag förfarade.

Ikväll ska jag o Rikard göra pancakes, titta på Bonde söker fru och ja, äta massa godis :)
Vad ska ni göra ikväll?
Pusspuss

1 kommentar:

Karoline Sigoldson sa...

Jag har beställt alla böcker till kursen... Mycket pengar blev det... känns tråkigt men bra ändå!:-)
Vill också äta godis! Blir nog en macka och sängen för min del, klockan är ju snart halv nio!!! ;-)