måndag 10 november 2008

Soppa, saft och rostat bröd


Det här är vad min föda består av idag, soppa, saft och rostat bröd med smör på. Av någon konstigt anledning tycker jag att man ska äta rostat bröd när man är sjuk, det har jag alltid gjort och det hör till.

Varför blir man inte hungrig när man är sjuk? Äter bara för att jag måste typ...

En film är avklarad, 27 dresses. Den var ganska bra faktiskt :) Nu blir det snart Mamma Mia, har sett den två gånger men det är ju så bra. Blir så glad av den och jag behöver bli lite uppiggad idag :)

Nu är det faktiskt inte så långt kvar tills Rikard kommer hem. Ska bli skönt, det är hemskt tråkigt att vara hemma alldeles själv hela dan... Tur att farmor finns i telefonen, pratade med henne i säkert en timme. Hon är bäst min farmor!

Nej, nu ska jag återgå till att försöka få i mig min soppa...
Krya på dig kramar till mig själv idag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Mysig blogg du har! Du känner Marica va? :D

Anonym sa...

Usch, hoppas att du blir frisk snart! krya-på-dig-kramar från mig också!

Emilias sa...

Tack Sara :)

Tack Ida, vad glad jag blir :) Ja, jag o Marica pluggar tillsammans, är du tillsammans med hennes bror? Tyckte jag såg honom i din blogg.. :)