torsdag 13 november 2008

Bästa föreläsningen


Idag tror jag vi har haft den bästa föreläsningen på utbildningen så här långt. Det var en tjej som föreläste om konflikthantering, jätteintressant verkligen! Det är mycket man ska brottas med inom läraryrket, känns som en otroligt spännande utmaning. Oj vad jag vill att dessa 3,5 åren ska gå fort fort fort.

Annie kommer inte ikväll :( Hon hade fått migrän, så tråkigt just idag. Men det kommer fler tillfällen såklart! :)

Idag har solen lyst, det behövdes verkligen efter allt regn. Hoppas det håller i sig tills jag ska till praktiken imorgon. Jag är så trött! Förstår inte varför, har sovit som en stock inatt... kan kanske bero på att jag varit lite sjuk. Känns ju inte så bra att jag måste gå upp vid sex tiden imorgon...

Nu ska jag snart ner i tvättstugan igen, sen ska jag göra köttfärssås.
Puss på er

Inga kommentarer: