torsdag 20 november 2008

Denise Rudbergs nya bok Åse

Berättade ju att Maria hade en överraskning till mig och igår när vi fikade avslöjade hon den. Denise Rudbergs nya bok Åse!!!! Har läst alla andra och dom är sååå bra, ska bli roligt att sätta tänderna i denna. Tack Maria! Ska läsa den fort, tror det är fler på kö efter mig som vill låna den.

Jag var en dålig bloggare igår, jag hann helt enkelt inte. Skolan hela dagen, fikade med Maria, hem o laga lite mat o sen plugga... sen var det ju lite bra program på tv också! Kände att jag kom en bit med pluggandet faktiskt, känns jätteskönt, fast fortfarande är det mycket kvar...

Nu ska jag äta klart frukosten. Ha en bra dag därute!
Kramkram

Bilden lånad här

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du kom en bit med plugget. Är så jobbigt att ha det hängande över sig som jag (alltid) har :p

Roligt med skönlitteratur, vet inte hur folk lyckas hinna läsa det när dom pluggar bara. Jag har nog inte läst en hel skönlitterär bok sedan vi var i Turkiet förra sommaren. Men till våren, då jäklar! Hmm, kanske kan jag till och med hinna läsa lite i helgen. Fast jag borde förstås läsa litteratur till uppsatsen... :p Kram!