tisdag 25 november 2008

Söta barn

Fortfarande snö! Dessvärre verkar det som att det ska bli plusgrader de närmaste dagarna, vill inte att allt ska smälta bort igen!!
Har varit på praktiken idag, dom är ju för goa de små liven. Jag klädde på en liten tjej (1,5 år) idag, kofta, overall, halsduk, mössa och vantar. Sedan ställde jag ner henne på golvet och sa åt henne att gå ut och leka. Då kollade hon underligt på mig och jag förstod inte varför. Det visade sig att jag hade glömt att sätta på henne skorna, inte konstigt att hon kollade konstigt på mig. Hon måste trott att jag var knäpp som sa åt henne att gå ut och leka utan skor, hihi. Sötis!

En annan liten tjej (2,5 år) upttäckte något, enligt henne, mycket konstigt idag. Hon öppnade munnen, drog lite i sina tänder och utbrast:
- MEEEN! Dom har ju FASTNAT!!

Nästa vecka är det sista veckan... känns tråkigt faktiskt. Tur att jag kommer tillbaka i vår sen!

Ikväll är det plugg som gäller. Ovanligt?! Nej! Men det känns i alla fall som jag kommer någon vart. Skönt det!
Har ni haft en bra dag?
Pusspuss

Inga kommentarer: