lördag 22 november 2008

Bästa promenadvädret

Jag
Fint i Boulongerskogen
Boulonger
Ankorna badar fast det är kallt :P
Underbar vinterpromenad. Soliga och lagom kalla vinterdagar är det absolut bästa promenadvädret, enligt mig alltså. Det är nog det bästa med vintern, och så julen förstås. Kände att jag verkligen behövde ut o gå och sortera tankarna lite... har ingen höjdar dag idag, klart att alla dagar inte kan vara det men det är jobbigt när dom kommer... En promenad gjorde mig gott iaf :)

Snart kommer Maria hit o masserar oss :) Ska bli skönt! Hoppas bara jag inte blir helt slut efteråt, tänkte försöka plugga lite. Annars får jag spara det tills imorgon. Måste ju vara pigg tills ikväll också, ska hem till Alexandra på tjejkväll, hon jag o Maria och sen blir det utgång :) Ska bli roligt!

Pussipuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Jag hoppas verkligen att du får en härlig kväll, njut massor, plugga kan man alltid göra andra dagar ;) Du förtjänar lite ledigt också.

Kram kram!