måndag 24 november 2008

Dagens

Humör: Okej
Gjort: Myst med mina små barn på praktiken :)
Planer: Få lite skolarbete gjort, kika på Ensam mamma söker missade ju det igår
Ser på: Dataskrämen och skolböckerna
Lyssnar på: Just nu, Il Divos nya skiva
Läser: Orlenius och Bigsten -den värdefulla praktiken men längtar massor efter min Denise Rudberg bok!!
Dricker: Massa te
Äter: Clementiner (värsta är att man blir så kissnödig av te och clementin kombinationen)
Bästa: Snön och att jag blev både skjutsad och hämtad från praktiken
Sämsta: Att det känns lite upp-och-ner och hopplöst just nu. Plus att SJ krånglade igår och tog mina pengar utan att jag fick någon biljett... Jag får ju tillbaka dom, men måste ringa typ tusen samtal först, alla bara hänvisar en vidare. Tycker inte om när det inte funkar som det ska!
Väder: Snööat hela dagen och kallt

Måste ta tag i pluggandet, av olika anledningar försvann motivationen och lusten helt igår, hade ju tänkt plugga ganska mycket igår... den har varit svår att hitta idag med men lite lättare går det i alla fall. Det är bara att fortsätta...
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Du låter lite deppig eller nere, hoppas att det inte är något allvarligt och att humöret snart blir bättre :) Massa kramar till dig i alla fall!