lördag 8 november 2008

Brunett igen?

Brunett?
Lite mer åt blondinhållet?

Lördag, underbara lördag. Rikard är och tränar och sen ska vi nog ta en sväng på stan... Tror Rikard hade tänkt att klippa sig, och jag ska väl mest kika runt lite. Man har inte så mycket pengar som student, tyvärr...

Nu får ni hjälpa mig! Jag färgade håret på Rikard igår, blev ljusbrunt. Jättefint! Men jag blev så sugen själv, att färga mitt hår brunt igen. Egentligen är nog brun den färgen jag trivs bäst i och det är den färgen jag har haft mest... samtidigt så har jag kämpat för att bli blondare så länge så det känns tråkigt att färga över det. Vilka problem jag har, haha.
Så, ja nu får ni hjälpa mig, vad passar jag bäst i? Ganska mörkt brun? Eller lite blondare? Hur ska jag göra?

Vad ska ni hitta på idag? :)
Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

det är fint båda delar men kan du inte börja med att göra lite mörka slingor i då för att få lite effekt? alltid kul me förnyelse.. säger jag som sett likadan ut jämnt ;-) he he!!
ha en mysig lördags kväll! kram