tisdag 11 november 2008

Bra program


Tur att det går så många bra program på tven när jag inte orkar så mycket annat än att ligga i soffan. Vänner är enligt mig en av de bästa serien som finns, har sett avsnitten minst två gånger var men tröttnar aldrig :)

Har fått i min lite makaroner idag och så har jag druckit mycket saft. Ska försöka ta mig till affären sen o handla lite... diska behövs också, det får nog Rikard göra!

Hoppas jag orkar gå till skolan imorgon... med lite alvedon så går det nog..
Pussar

Bilderna är lånade här och här

1 kommentar:

Karoline Sigoldson sa...

Åh, nej! Vad tråkigt att du är sjuk!
Hoppas du orkar gå i morgon, håller med, inte kul med komplettering...
Jag kollar nästan aldrig på tv, är den nördiga typen som hellre sitter vid mitt skrivbord och pysslar...:-)
Älskar dock att kolla på film, är med i lovefilm.se, de är jättebra. Har en favorit serie dock och det är Las Vegas! älskar den! :-)
*kram'