torsdag 27 november 2008

Äntligen klar

Äntligen klart med uppgiften som ska in imorgon, gött mos! Och så har vi fått betyget i förra kursen, hej 15 godkända högskolepoäng, nice!

Det har varit en bra dag... spännande fortsättning på juridik föreläsningen o sen seminarium med basgruppen. Det är skönt att ventilera sig ute. Jag o Marica skulle ju gå ut och ha en mysig lunch tillsammans, vi gick ut, men jag kan ju inte kalla lunchen särskilt mysig. Det blev mest stressigt. Jösses vad folk det är på Wallermans vid lunchtid. Tycker synd om dom som jobbar där. Vi fick i alla fall i oss maten :) Imorgon ska vi till skolan och jobba med vår stora uppsats... är man klar med det ena så kommer det andra tätt inpå.

Och imorgon, DÅ ska jag åka till mina älskade syskon!!! Iiih vad jag längtar efter dom! Ska bli mysigt att träffa dom!!

Måste nog svika Charlotte lite, orkar inte göra den där utmaningen som hon skickade, inte idag i alla fall. Hoppas du förlåter mig vännen ;)

Nej nu ska jag bara slappa tills det blir sovdags... måste packa lite också...
Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag håller med dig emilia, det blev mest en stresslunch och min mat smakade inte ens speciellt bra :(
hmm cafeer är mkt bättre :) Hoppas du haft en mysig helg. kram ellen..