onsdag 5 november 2008

Alla goda ting är tre

Har än en gång blivit utmanad, även denna gång av Sara.

ALLA GODA TING ÄR TRE, ELLER VA?

Tre saker som skrämmer.

  • Ormar
  • Att inte känna igen sig själv
  • Klimatförändringarna

Tre saker/personer som får mig att skratta.

  • Rikard
  • Tvserien Vänner
  • Mina vänner

Tre saker jag älskar

  • Chips
  • Promenader kalla och soliga vinterdagar
  • Sommaren, så man slipper alla tjocka jackor

Tre saker jag hatar

  • Att inte känna sig tillräcklig
  • Att känna sig osäker
  • Falska människor

Tre saker jag inte förstår.

  • Att idrottsstjärnar (och andra stjärnor) ska tjäna så fruktansvärt mycket pengar
  • Hur svälten i Afrika och andra hemskheter ska få förekomma
  • Varför bonde-Magnus tjejer gillar honom

Tre saker som finns på mitt (Rikards) skrivbord

  • Dator
  • Lampa som är sönder
  • Musmatta

Tre saker jag gör just nu

  • Bloggar
  • Ser på Greys Anatomy
  • Funderar på att bädda rent i sängen

Tre saker jag vill göra innan jag dör

  • Bli mamma, mormor och gammelmormor
  • Resa till Usa, Kina, Indien, Japan... listan kan göras lång
  • Renovera och inreda min dröm lägenhet/hus

Tre saker som jag vet att jag kan

  • Vara en bra storasyster
  • Vara en bra lyssnare
  • Baka goda kakor

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på

  • Abba
  • Dig själv
  • Dina nära och kära

Tre saker som jag vill lära mig

  • Spela gitarr
  • Få bättre tålamod
  • Vara kreativ i köket och slänga ihop god mat av nästan ingentin

Tre favoriträtter

  • Kött, klyftpotatis och rödvinssås
  • Farmors pannkakor med rårörda bär
  • Pasta och någon god och krämig pastasås
Tre personer jag skickar vidare listan till;

För övrigt har jag haft en jättetrevlig fika med Annie. Vi MÅSTE verkligen börja ses lite oftare!!! Tycker om dig tjejen :)
Puss o godnatt från mig

Inga kommentarer: