söndag 2 november 2008

Hemma efter en jättemysig helg!

Hej!
Har blivit dåligt med bloggandet idag. Ville umgås med syskonen så mycket som möjligt och på tåget är det ju inte sä lätt att blogga.. när jag kom hem ville jag ju bara umgås med min Rikard. Tur att man kan mobilblogga lite iaf :)

Hemma igen alltså, var tungt att åka ifrån godingarna och pappa idag.. usch.Vi har haft några jättemysiga dagar tillsammans!! Min lillasyster ringde för en liten stund sen och var lite ledsen. Hon skulle gå och lägga sig och jag skickade en bamsekram genom telefonen ända till Åhus... Hampus fick en kram han också! Nu dröjer det nog ända till jul tills jag träffar dom igen...

Imorgon är det praktik igen, ska bli roligt att träffa de små barnen igen :)
Nu är det snart Andra Avenyn dags!

Pussar till er där ute

Inga kommentarer: