onsdag 5 november 2008

Det är väl typiskt

Usch vilket tråkigt novemberväder. Det är väl typsikt. Så fort november knackar på dörren blir det grått o trist. Hela oktober har ju varit så fin, nästan iaf. Nej, nu längtar jag tills det blir snö och riktigt vinter. Det är iaf bättre än det gråa och disiga som är nu.

Jag var på stan en sväng. Hittade inget alls på Vero Moda. Var på tok för rörigt och för mycket folk... orkar inte med sånt. När jag kom hem frös jag massor så jag o Rikard la oss i sängen med täcket på och varsin bok. Myyys <3

Snart ska jag fika med Annie!
Pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig om vädret! Trist är vad det är.

Och jag har faktiskt utmanat dig, igen, i min blogg :) Härligt att samlingen gick bra :) Kram!

Anonym sa...

Hallå... du måste ju anta min utmaning :)