lördag 1 november 2008

Lite vemodigt...


Hej!
Idag känns det lite vemodigt... imorgon ska jag åka hem. Det är så mysigt att vara här hos dom, alla kramar och alla sköna kommentarer... sakar dom nått grymt när jag är hemma i Skövde.

Jag vann bowlingen idag, yey. Erik är skyldig mig en tia ;) Å andra sidan har jag nog aldrig spelat så bra som idag, så Erik kanske hade vinnit egentligen...

Samtidigt som det är jobbigt att åka härifrån ska det blir underbart att träffa min Rikard igen imorgon! Saknar honom så det gör ont i hela mig...

Bilden är från Andys igår :) Den är åt fel håll, men det får ni leva med...
Pusspuss på er

4 kommentarer:

- sa...

Saknar du R så att det gör ont ;) Du har ju vart borta sååå länge ;) Ne men jag vet hur det kan kännas!! :)

Se till att han bjuder dig på middag när du kommer hem :) Det är du värd! Han saknar nog dig med ;)

Tror du kommer sakna småttingarna mer :(

P.s ta med dem hem så har du både R och syskon på samma ställe! perfa :)

Emilias sa...

Jag har faktiskt varit borta sen i onsdags ;) tooklänge.

Åh, du är så smart Charlotte! Skulle kidnappat dom och tagit med dom hem... det var jobbigt att lämna dom idag..

- sa...

förstår det! :( R får krama dig dig extra hårt och länge ikväll så känns det säkert lite bättre :)

skicka en kram till mjölby också för jag saknar dig med jueee!!!!

fick du tian av erik förresten? ;)

Emilias sa...

haha nee han hade bara en hundar lapp.. jag sa att kunde ta den istället, men han ville inte det ;)