torsdag 16 maj 2013

en av årets första buketter

Äntligen en solig dag. Jag var säker på att det skulle bli fint väder igår och klädde mig därefter. Men det var verkligen svinkallt ute på förmiddagen. Mina kollegor skrattade åt mig där jag gick och frös. Jag tror jag gör ett nytt försök idag ;)

Är det inte härligt när man kan börja plocka in de första blommorna. Alldeles gratis från naturen. Helt underbart! Plockade en av årets första buketter igår. Blir glad av att titta om dom :) 

Hoppas ni har en fin torsdag. 
Jag laddar för en lång dag på jobbet...

KRAM

3 kommentarer:

Lindas plats sa...

Visst är det underbart att kunna börja ta in blommor utifrån som man plockar själv. Älskar verkligen den här årstiden.
Ha en kanon bra dag
Kram Linda

FruNeroLindström sa...

Haha ja det kan vara lite klurigt att veta vad man ska ha på sig nu. Speciellt om man börjar tidigt.
Så söt bukett. Får nog ta med Stella ut en sväng och plocka lite till oss med i helgen.
Ha nu en fortsatt härlig och solig torsdag. Kram Malin

Linda sa...

Vad härligt det är med "vilda" buketter. Jättefint!

Kram Linda