lördag 18 maj 2013

en mysig lördag framför mig

Godmorgon lördag! 
Tänk, det gick ju faktiskt bra att jobba en femdagars vecka också. Vips så var det helg igen.
Hoppades på lika härligt väder som igår, men just nu ser det ganska mulet ut.

Jag har skickat iväg sambon till huvudstaden. Själv har jag en riktigt mysig dag framför mig. En kär vän kommer och äter lunch och ikväll kommer två fina vänner till på mat och schlagermys. Kommer bli toppen!

Vad gör ni idag?

Men först. Efter att ha ätit det två perfekta ägg och frukosten maten lite blir det en löptur. Tänkte ge mig på milen idag! Första för i år, heja mig ;)

Ha en fin dag kära vänner!
KRAM

6 kommentarer:

Unknown sa...

Godmorgon fina!
Vilken härlig tjejdag!
Har dom fått biljetter till matchen?
Jag kommer nog sitta bänkad de är ju så spännande.
När tjejerna kommer hem från kbg i em så ska vi till matte och Sofia för lite grill och se på schlager ikväll!

Ha en fin dag och heja dig som tar dig an milen
Kraam

Madeleine Berglund sa...

Det låter som en helt underbar lördag. Njut!!!! :)
Kram kram
Madde

Snäckskalsdalen. sa...

Å, du verkar ha det riktigt mysigt! Mys till ordentligt....Agneta kram

FruNeroLindström sa...

Låter som en härlig dag, och milen fixade du ju gallant!
Vi har ju varit ute hos mor och far. Njutit av härligt väder med massa sol, men också riktigt åskoväder. Plockat nässlor och ätit smarrig soppa, åkt fyrhjuling, fiskat, busat, myst och sist ätit alldeles för mycket rabarberpaj ;)
Så nu ska jag slöa ner i soffan med en mage som har fyra hörn och sover nog gott om en stund ;)

Ska kolla upp 8/6.
Ha nu en riktigt trevlig kväll. Kram Malin

Hemma på Sjuan sa...

Låter som en bra lördag! Hoppas milen gick bra, duktig du är! Här har jag fått lägga ner löpningen p g a diskbråck...
Kram Suss

Karin sa...

Vad härligt det låter! Ja dagarna går snabbare och framförallt lättare när det blir ljust och vår ute:)
Ha en fin söndag! Kram