onsdag 15 maj 2013

favorithyllan och lite tankar

Ni som varit med mig ett tag vet att jag har en favorithylla i köket. Jag bara älskar att plocka runt på sakerna här. Ställa dit nya och greja. Så här ser det ut just nu. Min favoritfärgskala såklart. Blått, vit och grått!





Här samsas nytt och gammalt. Favoritmärken och härlig musli. En loppad burk med lite vitlök i. 



Tack för era tankar i förra inlägget! Blir ju himla glad att ni gillar blandningen som den är. Just nu lite mer träning än hemmabilder. Det står lite still på hemmafronten just nu känner jag... Det är ju så i perioder.
Tänkte jag skulle knåpa ihop ett inlägg om hur jag kom igång och träna. Hur jag tänkte och la upp det från början... För börja måste man ju någonstans. Hoppas ni kommer gilla det!

Hoppas ni har en fin onsdagskväll!
KRAM



6 kommentarer:

Jennys gömma sa...

Härlig blandning av gammalt o nytt!
Blir roligt att läsa om hur du kom igång med din träning. :)

kram Jenny

Sofi sa...

Hej vännen!

Vill gärna läsa om hur du kom igång!:)
Här blir det ju inte så mycket träning just nu, men så får det vara, jag njuter av trädgården och tar promenader i alla fall:)
Men vill gärna läsa om din träning och även om din kost:)

Hoppas vi kan få till en träff snart!

Stor kram till dig!

Anonym sa...

Ja!!! Det vill jag läsa!!! Stor kram fin!

Linda sa...

Jag vill väldigt gärna läsa mer om hur du började träna och precis som Sofi så tycker jag det är intressant med kosten. Det är ju den svåraste biten. Jag är väl ett typiskt exempel på smaltjock eller vad de nu kallar det. Smal men har svårt att få bort fettet precis i midjan, lovehandles. Och det tror jag beror mycket på kosten. Stämmer det?

Kram Linda

FruNeroLindström sa...

Älskar också din fina hylla. Hade ju en sådan öppen i lägenheten.
Här finns i och för sig en öppen också. Men bakgrundsfärgen är RÖD i vårt kök så hur eller hur så blir det aldrig harmoniskt och fint ;)
Men som tur är blir man ju hemmablind. För köket är inget bra så borde byggas om helt. Så det får helt enkelt vänta.

Får jag bara må bra och bebis stannar där den ska så kanske jag skulle kunna i juni. Beroende på när. Vi har lite olika småplaner. Men vem vet. Även J och S kanske kunde följa med så kunde vi ta en "mini"-semester i samma veva. Är det Skövde eller Örebro ni tänkt?

Ha en härlig solig Torsdag, Kramar

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Den färgskalan är jätte fin. :)
Ja, det är finfint, men jag har nog aldrig känt mig så här otymplig, haha. 10 juni är bebisen beräknad. =D Så spännande!!! ;)

Ha en fin dag!
Kram Madeleine