torsdag 2 maj 2013

humlestafetten

Visst känns det som måndag idag? Helknasigt! Men så skönt när man faktiskt kommer på att det är fredag imorgon :)


I helgen är det dags för löplopp. Eller stafett rättare sagt. Jag och sambon ska tillsammans med delar av mig familj springa Humlestafetten. En stafett på ca 6 mil som är uppdelad i 8 olika långa etapper med varierad svårighetsgrad. Inga krav alls råder, det är grejen att göra det tillsammans som är det viktigaste! Roligt ska det bli :)

Jag springer den första sträckan som är 7,8 km och den näst längsta. 
Det blir det även det näst längsta jag har sprungit i år. Väderprognosen visar sol så det håller vi tummarna för. Får se det som ett genrep inför tjejmilen i september!

Nu väntar en frisörtid och sen rygg och axlar på gymmet!
KRAM

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej vännen!

Hur är det?

Har några inlägg att läsa ikapp här inne hos dig. Den här veckan har det inte alls blivit någon blogg för min del.

Kul med en resa till Barcelona!
Tyvärr kan jag inte ge dig några tips eftersom jag aldrig varit där :)

Här är allt bara bra. Jobbar och tycker det är roligt :)
Men det är hemskt att lämna en ledsen Svante varje morgon. Men det går fort över som tur är.

Jag hoppas jag får till något blogg inlägg snart!!

Saknar dig! KRam kram!

FruNeroLindström sa...

Så kul jippo. Jag har ju mitt lokala lopp att se fram emot. Annars blir det ju tyvärr inte mer i år.
Men tur det alltid finns nya år att satsa på.
Du kommer fixa det lätt.
Håller tummarna stenhårt för att halsen bara är något du ätit som rivit lite.
Hoppas passet på gymmet gick bra och att ni haft en trevlig kväll. Nattinatti.

baraetthem sa...

Va roligt med loppet!! Och säkert lite jobbigt också..;) Men du kommer klara din sträcka så bra som har tränat så duktigt både med inställning och kondisen!!
Barca har jag inget tips på tyvärr, har aldrig varit där! Men fått höra att det ska vara väldigt bra där!
Min lilla skrutta blev 1år i början av mars, inte klokt vad tiden går fort. Och snart är det dags för hennes att börja på dagis:)

Hoppas du är nöjd med ryggpasset och frisörtiden:)
kramar!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Ja, det vore skoj att få till en träff snart igen. Josefin skulle höra av sig när hon visste hur dom har det.

Imorgon ska vi på 30-års fest. Svante får vara hos mormor och morfar. Något annat är inte in planerat än så länge.

Hoppas du får en fin helg! Kram