torsdag 4 mars 2010

Cykelj**el

Min cykel har ju gått sönder och idag tog jag mig i kragen o gick med den till en verkstad. Min vän Maricas bror reparerar cyklar så han fick titta på den.
Det visar sig att det är något i navet som gått sönder, att laga det kan kosta
över 1000 kr!!!!!!!
Gaaah!
Verkligen inga roliga pengar att lägga ut. Men jag måste ju få den lagad, har inte så mycket val.

Finns det någon vänlig själ där ute som vill göra mig glad och ge mig lite pengar!? ;) En bil skulle jag inte heller tacka nej till!

Har vikat idag också, gick hur bra som helst :) Känns jättebra!!

3 kommentarer:

Marica sa...

Inte kul att lägga pengar på men ett nödvändigt ont om man säger så :/ Hoppas att bror min kan hjälpa dej på bästa sätt!!!
Nu är huset fullt så jag lägger ner pluggandet och går ut på promenad istället!
Kramilikram <3

nathalie sa...

så typiskt.. hoppas det ånar sig för dig :)
kramkram

Emilia sa...

Oja, det var super =)

Tråkigt med din cykel :( Du får åka taxi :)

Krama