tisdag 23 mars 2010

Baka med gott samvete

Nu när alla uppgifter är inlämnade kan jag göra precis som jag känner för, såå bra. Som att baka tillexempel.
Hade en kaka med vit choklad hemma och har sett ett recept på vit kladdkaka som jag blev så sugen på.. så provade det :) Smälte lite mörk choklad också och ringlade över! Superduper gott blev det.
Jag och älsklingen, som fortfarande är sjuk, mumsade och tittade på den nya Wallanderfilmen!

Efter ett pass på gymmet, 40 minuter på crosstrainern och lite magövningar, kom jag hem och har satt igång ett brödbak, Leilas dinkelbullar.

Åh, jag älskar att kunna göra massa andra saker än att plugga utan att ha dåligt samvete!

4 kommentarer:

Sara sa...

Guuuuud vad det ser gott ut! Du får gärna skicka en sån bit som postkaka till mig ;)

Härligt att du får vara lite dedig nu, det är du värd! Stor kram!

Marica sa...

Oooo ser mumms ut!
Skönt att va klar med uppgifterna nu! Dax att ladda för nästa kurser men först lite ledigt så att man kan jobba eller bara vara ;) Kramar!

Fröken Ellinor sa...

GRATTIS GRATTIS TJEJEN. Härligt värre, nu ska du njuta och bara vila upp dig, det är du värd.

Då har vi nästan lika lång ledighet ;) Har haft utvecklingssamtal heeeeeeela eftermiddagen/kväll och det tär på en.

Kramar

June sa...

Det ser ut som en blandning mellan tjockpannkaka och sockerkaka. Det där måste jag testa. Jävligt sött eller? :)