söndag 21 mars 2010

Varmchoklad deluxe

Love u!
Min älskling är krasslig så gjorde
varmchoklad deluxe
till honom.
Mjölk, kakao, lite socker o vaniljsocker, en gnutta ingefära och fyra rutor mjölkchoklad. Två smälte jag tillsammans med mjölken och två la jag i koppen!
Superduper gott blev det och förhoppningsvis hjälper det Rikard att bli frisk, liiiiite i alla fall!

Snart ska jag cykla till en viss hamburgerestaurang och möta mina söta syskon som är på genomresa på väg hem från fjällen!
Vilken familjehelg det blev :)
Synd bara på alla intriger...

6 kommentarer:

nathalie sa...

Va mysigt =) Korta stunder att umgås är alltid nått..
Va gott det lät ;) Det kanske man skulle ta o göra.
Hoppas allt är bra med er.
Kramkram

Familjen Lindström sa...

Det är en vanlig kladdkaka, men jag rör ner nougat-tärningar i smeten, blir ännu kletigare och ännu godare ;)

marica sa...

Det lär mummsigt! Hoppas han blir kry snart!
Ja dessa intriger... bäst att jag inte skriver något men du vet vad jag tycker <3
KramKram, vi ses imrogon!!

Emilia sa...

Tyvärr finns ju bara dom avsnitten som har visats denna säsongen. Jag har fixat fram dom 100 första avsnitten... nu fattas väl bara 72 avsnitt så är jag ikapp dagens :)

Emilia sa...

Första avsnittet vi såg var det som började nu på teven. Sen ville vi se vad som hade hänt innan, och nu är vi helt sålda båda två :) Den serien är så grymt bra!!!

Oohh ja har googlat så det brinner i fingrarna :)

Krama

Familjen Lindström sa...

Man kan också hacka ner en 200gr Marabou Schweizer nöt i smeten... eller egentligen, man kan hacka ner vad som helst, bara det är sött och gott ;) brukar alltid bli bra.
Krya på killen så hörs vi!
Kram!