onsdag 31 mars 2010

Påskpåskpåsk

Undrar om den söta påskkärringen kommer på besök i år igen ;)

På radion säger dom att det är "en härlig onsdagsmorgon". Ja då är det väl det ;)
Jag ska iväg och jobba några timmar, sen till stan o kika på påskpresenter till mina fina syskon. Dom får så mycket godis ändå så i år blir det present istället :)
Dock utan påskägg tror jag...

Jag o en vän pratade om påskägg igår och vi har varit med om precis samma sak. När jag var liten fick jag alltid godis i mina påskägg.
Jättegott såklart.
Men så fort det är påsk måste man fylla äggen med påskgodis så som skum, påskägg och chokladägg...
Jag ville ju ha vanligt godis, vanligt gott godis!! Punkt.
Traumatiska barndoms minnen, haha!

Vad fyller ni era påskägg med, present eller godis? :)

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå bruden!

Nu är man hemma igen, gött! Borta bra men hemma bäst! Haft det toppen verkligen fast jag åkte på magsjuka i några dagar. Mindre roligt men så är det..

Javisst, vi har slagit på stort och förlovat oss :) Skoj! Hihi!

Hur har du haft det här hemma då?

Krammmm!

Fröken Ellinor sa...

Hoppas att du har haft en bra dag på jobbet. Jag vill också ha riktigt godis i ägget, absolut inget annat :)

Kram

Anonym sa...

Vad bra då att vi skickade platta påskägg, så du kunde köpa vilket godis du ville :)

Kram
MM o MF

Emilias sa...

Haha, ja verkligen :) Dom påskäggen uppskattades jättemycket!!
Kram på er!