söndag 28 mars 2010

Massa må-bra saker

Jag har inte mått helt hundra idag... huvudvärk som suttit i sen igår och illamående och yrsel.
Förstår inte vart det kommer ifrån?!
I vilket fall som helst är det väl ett tecken på att man behöver ta det lugnt..
Så idag har jag bara gjort saker jag känt för, vi hoppade över städningen som vi hade planerat och gjorde andra saker istället :)
Tror man behöver det ibland.
*Slappat massor
*Ätit mysig lunch tillsammans
*Fått ordning på vår byrå och vad som ska vara i (bild kommer imorgon)
*Långpromenad med stavarna, så skönt
*Läst massa i Kirre, jisses vilka känslor den boken väcker
*Köpt fika som vi mumsade upp
*Mumsat kesoplättar
*Tittat några avsnitt av Californication

Massa må-bra saker helt enkelt, precis det man behöver ibland!!
Vad gör du när kroppen säger ifrån och behöver ta det lugnt??

3 kommentarer:

marica sa...

En må-bra dag låter bra!
Jag har oxå haft en lugn helg, skönt o välbehövligt! Har gjort massa saker men hemma o inga tider att passa!
Hörs imorgon miin sweety! Hoppas att du får sova gott inatt! KRAM

Fröken Ellinor sa...

Ja, det blev köpta. Men det var verkligen sjukt billigt! :)

Jag är likadan, går långpromenad och ser DVD-box. Ska faktiskt roa mig med båda nu innan sambon vaknat.

Måså gott och va rädd om dig.

Kram

Fröken Ellinor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.