tisdag 2 mars 2010

Fröken Emilia

Min handledare på praktiken var sjuk idag så jag har hoppat in o vikat. Jisses vad slut jag är... Man undrar hur tio små änglar (?) ungar kan köra slut på en så... ;)
Men lärorikt är det och alltid skönt med lite klirr i kassan!!

Men jag känner mer och mer att jag vill jobba i förskolan, inte skolan. Svårt att sätta ord på varför men känner att mindre barn är mer min grej!

Nått helt annat!
Ni missar väl inte att Desperate Housewives har premiär ikväll?! :)
Wonderful!

3 kommentarer:

marica sa...

Jag trivs som fisken i vattnet i skolan, tycker det är roligt med en egen klass och att de är lite äldre och att man kan prata med dem :) Men jag trivs ju på förskolan oxå när jag är där så det känns himla bra inför framtiden när man ska ut och jobba men högst upp på önskelistan står en egen 1:a eller 2:a :)
Var ju med på möte och kom hem sent så nu ska jag unna mig att se på en film tänkte jag!
KramKram <3

Familjen Lindström sa...

Deras klänningar brukar ligga runt 2.200-2.500 men just Almenäs klänning har jag inte en aning om vad den kostar. Tips är att ringa NK och om den inte är för dyr, be att de lägger undan. Just klänningar som har varit med på TV kan gå ganska fort.

Nu packar vi för fullt, imorgon åker vi iväg och åker skidor! :)
Kram!

Emilias sa...

Attans, är de så dyra?! :( då är det nog ingenting o tänka på tyvärr...
Kraaam