fredag 5 mars 2010

Fridays cupcakes


Bakade cupcakes med hallon och vitchoklad frosting igår, supermumsigt!
Skulle nämligen ha en liten ett o halvtårig Måns på fika idag och han gillar ju sötsaker :)

Fredag och helg, är det inte underbart? Solen skiner och man får faktiskt lite vårkänslor, lovely!
Fredagsmys ikväll såklart, med min älskling. Tror jag har en riktigt fin helg framför mig :)

Glada nyheter angående cykeln, det kommer "bara" kosta 700 kr att laga den.
Tack tack tack Maricas snälla bror för hjälpen!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser verkligen smaskigt ut! Vi kanske kan baka sådana när du kommer hit så får jag lära mig :)

Vad bra att det inte blev fullt så dyrt som du befarade med cykelreparationen.

Kram <3
MM

marica sa...

Å mummsiga cupcakes :)
Snällheten måste ligga i släkten ;) Hi Hi :)
Kram bästa du!

Fröken Ellinor sa...

Gott, vill nästan tvinga Janne att åka till Statoil nu :) Så lite så, det var ju bara sanning. :)

Detsamma önskar jag dig. Kram kram