söndag 7 mars 2010

Seg söndag

Söndag igen, seg söndag... Var en lyckad kväll igår, absolut :)
Men vet inte riktigt om det är värt att bli så seg efteråt...
Självklart är kvällen med vänner värt det, det är alkoholen jag tänker på...
Visst är de kul att bli lite sådär småfnissig som man kan bli, men jag tror faktiskt att jag skulle ha det minst lika kul utan alkohol. Det räcker med bara något glas vin eller nån drink eller så...

Jag kanske håller på att bli gammal, men jag står för det, haha!

Drack inte alls särskilt mycket igår, men tillräckligt för att jag ska känna mig seg idag... Vi får väl se hur jag gör nästa gång ;)

I eftermiddag blir det i alla fall bio och fika med min Marica, som jag har längtat!! Ska bli supermys med massa prat prat prat :)

4 kommentarer:

marica sa...

Har oxå längtat o snart ses vi :) KramKram!!

Familjen Lindström sa...

Hej!
Håller på och läser i kapp vad som hänt i ditt liv medan jag varit borat ;)
Vilken superfin klänning det var, varför köpa dyrt från Coast när det finns så fina på HM? ;)
Hälsa min Marica så mycket!
KramKram!

Sandra sa...

Hihi tack eller hur är han :) Ja, tiden går så otroligt snabbt!! :) Pusspusss

Va fin ny header du har förresten!! :D

Fröken Ellinor sa...

Hejsan,

Låt som en perfekt dag och perfekt helg. Mysigt värre! Alltså, hade kunnat dö för en valp men det fungerar tyvärr inte nu.

Kram