tisdag 16 mars 2010

Som ett paket på posten

Inte varje dag man får paket på posten, två stycken dessutom :)
Dagen blev lite roligare då!
Ett från kära farmor och ett från Cdon.
Självfallet innehäll Cdon paketet böcker från deras bokrea, tycker deras bokrea var den allra bästa i år!!
Så nu har jag fyra nya godingar att läsa... När jag nu ska hinna det ;)

Och ja, ni ser rätt ;) det är OS-mössan som farmor virkat till mig. Fast inte i de färgerna...
Tycker i alla fall den blev hur fin som helst :)
Fast... det får gärna bli vår ändå!

2 kommentarer:

Marica sa...

Kul med nya böcker.. tror att du hade nån som jag ville låna.. men jag minns inte vad den heter.. he he men har du nån ra så lånar jag gärna :) Ses en sväng imorgon! Kramar!

Familjen Lindström sa...

Åhhh, gillar Sophie Kingsella. Kommentera om den är bra, inte läst den än.
Kram!