fredag 12 mars 2010

Zinkhjärta

Har äntligen fått lite ordning på mina smycken, förstår inte hur jag kan röra till det ibland.. Men nu, när jag fått min fina zinkask från Silero blev det lite ordning på torpet igen,
som ni ser ;)

Min hylla i badrummet......
Precis lagom stor...
...och vips så fint det blev :)
Jättenöjd och det vet jag någon annan som kommer att vara också.... ;)
Hoppas bara ordningen håller i sig, är inte så säker på det om jag känner mig själv rätt nämligen... hihi

Eftersom zinkhjärtat har kommit så har ju även schablonen kommit :) Självklart kommer jag visa hur det blev sen, håll utkik!

Nu:
FREDAGMYS, precis vad jag behöver!!

3 kommentarer:

Fröken Ellinor sa...

Skitsnygg! Ja, behöver också fredagsmys. Ska åka till mina föräldrar och bli bortskämd sen, helt perfa. Hihihih

Kram

Marica sa...

Finffint! Jag borde oxå städa undan och gömma lite saker för att inte ha dte så rörigt :)
Kram!!!!

Emilias sa...

Har du det rörigt vännen?! :) hihi, det tvivlar jag starkt på!!
Kraaaaamis