onsdag 31 mars 2010

Mina bästa vänner

Här har ni mina bästa vänner just nu... förstår inte varför huvudvärken inte gett med sig. Min största skräck är att det är spänningshuvudvärk...
vill inte vill inte vill inte!
När inte ens två alvedon och en ipren hjälper är det nått som inte är som det ska...
Är egentligen inte så orolig men ska till vårdcentralen imorgon o titta upp det.

Imorgon far vi mot södern för att fira påsk, wonderful att så träffa mina fina syskon igen. Wonderful att min Rikard ska följa med också, det gillas!!
Det blir syskonmys, strandpromenader, god mat och godis, mys helt enkelt!!

Hur ser era påskplaner ut??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är orolig för dig, Millan <3. Vad beror dina besvär på? Vi kan väl höras i morgon, så jag får veta vad de sagt på vårdcentralen.

Kramar!
MM

Emilias sa...

Jag är ganska säker på att det är spänningshuvudvärk... Annars hade jag mått dåligt på annat sätt också! Men skönt o få det uppkollat!
Vi hörs imorgon <3
Kram mommis