onsdag 26 oktober 2011

Allt jag vill göra

Sitter här uppkrupen i soffan på kvällarna, raggsockorna är på, och kommer på mig själv gång på gång att tänka på allt jag ska göra när allt pluggandet är slut. För det är verkligen inte lång tid kvar nu!

När examen är tagen ska jag börja
- Läsa skönlitterära böcker igen
- Orka veckostäda ordentligt varje vecka
- Blir bättre på att fotografera
- Baka mer bröd
- Börja följa någon serie
- Kanske sticka en halsduk
- Lägga in ett till träningspass i veckan
.....

Ja, listan kan göras väääldigt lång. Men då ska ni se den på allt jag ska köpa sen när jag tjänar massor (?) med pengar, hihi!

5 kommentarer:

Kia sa...

Man ska ha planer! : )
Nu är en stjärna postad till dig och jag hoppas att den inte gick sönder!! För när jag släppte ner den i lådan var den tom och jag hörde hur den föll mot botten. Är den skadad så säg till så fixar jag en ny.

Kram Kia

MIN LYCKA ♥ sa...

neeej världens längsta kommentar försavnn!!;(
Barnen saknade mig, och allra mest 5:orna;) Gullungar
Nu blir det Rosa Bandet gala för min del!
Ha en fin kväll kära du!

Pyttianna sa...

Vilka mysiga raggsockar. Är de hemmastickade eller köpta?

Kramar

Villa Carl Larsson sa...

Vilka härliga drömmar. Får se hur mycket du verkligen tar tag i också :) Det är lätt att drömma hihi. Jag var precis likadan men förstår nog din längtan. Jag var döless på att plugga. Jag längtade mest efter att få börja jobba och det var ärligt talat bättre att jobba :) Men jag saknar ändå pluggtiden. Alla vännerna framför allt.

Härligt med raggisar nu när det är lite ruggigt ute.

Kram Josefin

TIDSOPTIMISTEN sa...

Härligt med lite roliga planer att se fram emot, förstår att det måste vara tufft med pluggandet. Min son som går i gymansiet kan ofta säga att han saknar jobbet (som han hade i somras) skönt att bara komma hem på em och inte ha massor med ännu mer plugg som väntar....;)

Kram F