onsdag 26 oktober 2011

Då var det dags igen

Jag och min gosiga sjal från Ester Eleonora på stan i helgen
Frisk och kry igen. Var något kortvarigt både jag och sambon åkte på. 
Tack för alla krya-på-dig hälsningar!
Två nätter med 9-10 timmars sömn vardera gjorde susen! Och tur är väl det...
...för idag ska jag ju träna med PT:n igen, Wooho! Överkropp blir det idag, tror jag i alla fall.
Förra veckan satt träningsvärken i i tre dagar, får se hur det blir den här gången, hihi!

Men först kör vi praktik. Vi lyxar till det med onsdagslatte med en bit choklad i varje onsdag. Perfekt sådär mitt i veckan. Har verkligen kommit till ett kan kanonställe på alla sätt och vis!

7 kommentarer:

TIDSOPTIMISTEN sa...

Skönt att det blev en snabb vändning på förkylningen nu när du ska PT träna idag ;)
Vad fint det var med pyntet på Mios kontor - klart man blir sugen och jag ska ta tag i julen på studs när jag kommer hem från Egypten. ;)

Kram F

Maria - Villa Krutbruket sa...

Onsdagslatte och en bit choklad lät inte dumt det!

Hoppas du får en fin dag! Kram, kram, kram!

Kia sa...

Vad skönt att det var kortvarigt.
Kör hårt på träningen och lycka till.

Kram Kia

Therese - Femstjärnigt sa...

Vad skönt att du är frisk och kry igen och vilken fin bild på dig!
Hoppas du får en bra dag och att PT;n inte kör för hårt med dig :)
Kram

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hoppas dagen varit bra och att träningen var bra.
Kramar

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Skönt att höra att du är piggare sötlök! Nu är det bara till att ta nya tag! ;)
Kramis

Jannie sa...

Vilken fin bild på dig!
O den sjalen ÄLSKAR jag!Så himla fin!KRAM på dig