onsdag 12 oktober 2011

Vantpremiär

Idag hade jag vantpremiär för den här säsongen. Var väldigt skönt att ta på sig de gossiga vantarna som min farmor har stickat när jag var ute på gården idag. Snart åker vinterjackan fram med, sorgligt men sant! 
Hoppade på en liten prenumeration på tidningen Isabella för någon vecka sen. Har hört så mycket gott om den. Dessutom fick man två söta skålar från Green Gate på köpet, me like!
Inser dock att jag inte kommer kunna läsa den förens efter det magiska datumet, 13 december (då alla skoluppgifter ska vara inne)
Eller... Kanske hinner bläddra i den liiiiite, hihi!

6 kommentarer:

Kia sa...

Jag har börjat med fingervantar eller torgvantar. Såna som har två lager vantar ett par med fingar och ett utan. Hade såna förra året och hitta även i år. Gillar dom!

Kram Kia

Ps. Du får ha tidningen som belöning.

Gaymasen sa...

Måste köpa mig ett par snygga vantar jag. :D

Och tack! Var skoj med livechatten, måste jag göra fler gånger ^^.

Och magsjukan är över nu, puh. Har inte tid att vara sjuk så tur att det gick över fort ;-D

Vikeskärs hem och vardag sa...

Isabellas är bra, men denna gång tyckte jag inte om den :( Var bara enstaka bra tips.
Däremot så såg jag att Allers julmagasin kommit i butik, den brukar vara bra.

Kramar

dagdrömmar i vitt sa...

Hejsvejs, jag har också börjat med vantar i dag. Men dina är mycket finare, hihi.
Och i morgon ska jag plocka in vinterkartongerna från förrådet...
Nu är det ingen återvändå:)
Kramkram <3 nettan

Bella sa...

Jag har också börjat använda vantar på morgonen nu och denna veckan även vinterjackan!

Hoppas du hinner bläddra lite i tidningen trots skola :) Alltid trevligt med lite inspirerande läsning!

Kramar Bella

Nazima sa...

Tack flr di hälsning hos mig,och för tidningstipset, måste kollas in närmare! :-)
Du får gärna länka till mig!
kramar Anna