måndag 3 oktober 2011

Vi ska ju fika sen

Supergod äppelpaj, Marica kan hon!
Vid lunchtid så min skrivkamrat och fina vän Marica. "Nu måste vi äta, vi ska ju fika sen". Och jag höll såklart med. Vi mumsade god ungspannkaka till lunch, skrev lite till och sen dukades fikat upp. Hemmagjord sockerkaka, chokladbollar med dumle i och äppelpaj och vaniljsås. Mmmm! Perfekt mellis ;)

Idag blev det dock mer pratande än skrivande, men vissa dagar måste få vara såna!

Nu blir det spinning, har längtat hela dan! 

9 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Klart ni måste ha lite "go fika" när ni är så duktiga och pluggar!

Tusen tack för det rara kortet! Goa du!!

Kram, kram!

Marica sa...

Å vad jag kan :) :) Hi Hi!
tack för idag.. mmm lite skrivt men mycket pratat dock välbehövligt ibland! Du är bäst! Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Åh gud så gott!!

Therese sa...

Att prata å fika kan vara förlösande för kreativiteten ;-D Å kastanjer och hasselnötter önskade jag så fanns här i norr, men icket - så jag får nöja mig med kotter ;-D KRAM

Bella sa...

Klart man måste ha fika :) och vissa dagar får det vara okej att inte var jätteproduktiv med skrivandet. Ibland behövs det sociala mer !

Hoppas du fick en skönt spinningpass och att en mysig måndagskväll väntar!

Kramar Bella

snigelpickan sa...

Men guuud vad gott!

Therese sa...

Fniss näe, kastanjer är inte direkt vanlig här i norr ;-D Önskar dig en toppen fin dag, här har et regnat hela morgonen, men nu verkar det bli en fin dag <3 KRAM

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Vad gott det ser ut! :D

Gaymasen sa...

Spinna bort allt fika, haha.

Balls med dumle? Låter huuur gott som helst!

Och motivationen till plugget finner su snart ska du se :)