söndag 23 oktober 2011

Nytt i skohyllan

Nytt i skohyllan är de här kängorna med snörning från LaRedoute. Har kikat på liknade länge och blev jätteglad när jag hittade dessa eftersom jag hade en rabattkod med 50% rabatt på hela sortimentet. Sånt gillas! 
Snygga till både byxor och klänningen eller kjol. Nu väntar jag bara på mina stövlar från Ellos. I början av november ska de komma... Galet lång tid det ska ta!

Idag har vinterdäcken åkt på bilen så nu är vi förberedda på halka. 
Känner mig sådär halvseg, hängig och illamående. Har någon inre stress hos mig som gnager tror jag... Suck!

8 kommentarer:

Jannie sa...

superfina!O perfekt med rabatten.
O läste jag rätt??Hade DU träningsvärk??Tjenare liksom...
Det är fult o ljuga vännen.

Stor kram på er o ha en mysig söndagskväll

Kia sa...

Bra köp med 50 % rabatt, sånt gillar vi.
Illamående?? Det är inte något annat på G? : )

Kram Kia

Kia sa...

Haha man vet aldrig!
Du får ta och varva ner lite.
Kram

Gamla skolan-Jennie sa...

Tack söta du! Jag tycker inte direkt att jag är så bra på det, vill gärna gå en kurs och lära mig kameran. Men jag älskar verkligen att fota!

Jag jobbar detta läsår på fritids med 6-7åringar och så jobbar jag i 1:an och har idrott med dem. Det är så roligt! Trivs mer i skolan än i förskolan faktiskt.

Känner igen den där stressen men det kommer att gå så bra ska du se! Hur har du det med jobb till nästa år?

Kram!

Therese sa...

Så fina skor!!!! Å jag ser fram emot MIO bilderna, deras katalog spar jag alltid för där finns alltid stylingstips å fian miljöer :-D KRAM

Stina sa...

Fina.:-) Stina

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Hur har helgen varit?

Det är inge bra med stress. Hoppas att du kommer i fas med allt när det gäller skolan så du slipper känna dig stressad.

Super söta kängor.
Modigt av dig att beställa skor. Jag tycker det är så svårt med storlekar.
Har beställt Converse en gång men då hade jag ett par som jag kunde se vilken strl jag ska skulle beställa på de nya.

Vad händer hos dig i veckan då? Kram!

Therese - Femstjärnigt sa...

Sådana har ju jag med! Älskar dom!
Kram