måndag 3 oktober 2011

Saknar


gungar vi igång en ny vecka. Plugg plugg plugg, det är vad den består av. 

Längtar tillbaka till den härliga helgen hos mina syskon i mitten på september, önskar så att vi bodde närmare varandra. 
Önskar jag kunde vara där och se min lillebror vinna sin serie i fotboll igår, önskar jag kunde följa med min lillasyster på scouterna ikväll och önskar jag och stora lillebror kunde ta en långpromenad och bara prata, prata, prata.
SAKNAR!

Nu bär det av till Hjo för uppsatsskrivning...

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå!

Tråkigt att inte kunna vara där hos dina syskon.

Så det blir plugg för hela slanten. Tänk, snart är du färdig! Hälsa till Marica om det är hos henne du är.

Han sover en hel del. Men inte så mkt som jag trott faktiskt. Han är väldigt "tuttig" av sig så så fort jag tagit honom från bröstet har han blivit ledsen. Men nu har vi börjat med napp så nu går det bättre.

Vi sitter o väntar på att barnavårdscentralen ska komma på hem besök. Se om lilleman gått upp i vikt sen sist.

För min del blir det inte mkt i veckan. Amma typ :) åh mysa förstås!

Är sjukt shoppingsugen så jag hoppas kunna ta en sväng på Marieberg om någon vecka eller så.

Ha en fin dag idag! Kram

Kia sa...

Ny vecka, nya möjligheter.
Du får klura lite till. : ) Men kommer du inte på 2 så skicka ett.

Kram Kia

Marica sa...

Dins syskon ska vara lyckligt lottade över att de har dig :)
Maria: Jag hälsar tillbaka, hoppas du och bebisen mår bra och att ni myser mycket!!! Kram

Anonym sa...

Ja syskonen är det bästa man har! Att vara långt ifrån dem är verkligen tråkigt...men är oftast oundvikligt då alla ska förverkliga drömmar.
MAn får ta tillvara på de stunder man får.
Stora kramar,
Ylvali