tisdag 25 oktober 2011

Två månader till jul


Igår var det två månader kvar till julafton. Tiden går så rysligt fort och vips är det dags för advents- och julpynt igen, kan inte hjälpa att jag längtar liite.

Igår var vi en sväng på Mios huvudkontor, min svärfar jobbar där. De hade julpyntat såå fint i deras entre. Åh, vill ha allt! Fick hur mycket inspiration som helst. 
På lördag åker jag och sambon till IKEA, den här gången ser jag mest fram emot att se vad deras julsortiment har att erbjuda.

Visst längtar ni också lite efter att advents- och julpynta?! Hihi!

12 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Ååå så härligt!! Jag har sååå mycket julinspiration i mig så du anar inte. vill börja på en gång men jag får nöja mig med att planera så länge =P

kram Madde

Therese - Femstjärnigt sa...

Japp nu vill vi plocka fram allt!!!
Stor risk att Melvin river lika fort igen bara :)
Kram

Unknown sa...

Hej jag heter Joanna och är 23 men när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda vilken bakgrund man än har:)
Så kolla gärna in min blogg:)

Gaymasen sa...

Näää. Inte alls. Fast Jul är iofs mysigt. En kort stund. Just Julafton. Sen vill jag ha sommar igen. ^^

Och rackarns! Alltid blir man sjuk när det händer säker. Men jag tittade på Moa för oss båda. ^^

Jag tyckte Crazy Stupid Love var jätteseg första timmen men det blir jättebra sista timmen. Megafin :-)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Idag har jag inte hunnit in på bloggen försen nu. Passar på att kika in medans Svante ligger och sover i min famn. Tack gode Gud för it på mobilen. Jag får lite smått abstinens när jag inte får min vanliga blogg tid på morgonen. Svante ville inte sova efter morgon målet.

Vad såg ni för film på bio?

Vår helg var bra. Lugn och skön med en massa mys. Moa hjälpte mig också med att färga mitt hår och ögonbryn. Som mammaledig får man avstå frisörbesök efter som slanten i månaden är pinsamt låg.

I veckan är ett besök på BVC inbokat. Dags för vägning. I helgen ska vi på kalas. Min bror fyller år.

Mår ni bättre eller?
Hoppas du är kry till på torsdag, så du kan träna med Pt:n.
Jag tackar han där uppe för varje dag vi är friska. För det är väldigt många sjuka just nu.

Ha en mysig eftermiddag!! Kramar i massor

HOUSE of MANDY sa...

Jajamen, jag längtar jätte, jättemycket! :) Julen är så härlig. Jag blir jätteinspirerad när jag dessa fina bilder.

Kram Amanda

Liza sa...

Åh så mycket fint!!
Hoppas du är bättre idag!

Krya-på-dig-kram Liza

Therese sa...

Åhh så mycket fint, verkligen isnpirerande!!! Ser massor ajg vill ha, men först ska jag liksom du på ikea å bränna lite pengar ;-D KRAM

Therese sa...

Ang väggen så är det baksidan av kontorsväggen som är målad i vitt, vi delade ju av ett stort rum till två. Och där fick jag inte måla vitt ,så då enades vi om att grånat virke skulle bli fint... Å på senaste MIO utskicket är det förresten jsut sådana brädväggar i ett par tre fyra miljöer ;-D SÅ det känns som om jag är rätt ute *fniss* KRAM igen!

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Jag är nog lite knäpp, men jag längtar ingenting alls ;)
Fast jag är inte så huslig heller ;)
Kramis

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog sa...

Jag är nog lite knäpp, men jag längtar ingenting alls ;)
Fast jag är inte så huslig heller ;)
Kramis

Marion sa...

Ah, herregud så fint de va på mässan. Just nu har vi massa fint i butiken och helt underbart fina bordsdukningar ;P