tisdag 18 oktober 2011

Jippi!! Jag har tur!

Jag har tur just nu, igår när jag surfade in på Kias såg jag att jag blivit en bonusvinnare i hennes tävlingen. Den här fina stjärnan i betong vann jag, fick välja valfritt namn att rista in.
En jättefin vinst verkligen, TACK!
Bilden är lånad från Kias blogg

På senare tid har jag även fått två awarder som jag uppskattar jättemycket. Den första var från Mia, hon skriver så fint om min blogg att jag blir alldeles rörd:

Emilia: En myspys blogg, ger mig alltid en varm känsla i kroppen, har massa bra heminredningstips som hon delar med sig av och för att inte tala om all god mat och bakning som hon delar med sig av.

Fick även samma award från goa Sara, tack snälla!
Eftersom jag redan svarat på frågorna awarderna förde mig sig hoppas jag över det nu.

Idag har jag lärt mig två saker:
1. Glöm inte nycklarna på praktiken (särskilt inte om den ligger mer än 1 mil bort), det blir bara krångligt.
2. Lyft på fötterna när du går, annars ramlar du och slår dig.

Nu blir det snart spinning, härligt!I

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära du och grattis till din fina vinst!
Tack för din styrkekram...de behövs verkligen emellanåt.

Härligt med höstlöven i vasen...den idé att ta efter ;-) och göra tillsammans med lillen.
Ser fram emot att se ert tapetval senare. Kan bara säga att jag är supernöjd med den mörka tapeten vi har i vårt sovrum.

Stora kramar,
Ylvali

Jannie sa...

De är du så värda!
O tack för tipsen förresten! ; )
Kramar