söndag 30 oktober 2011

Just nu i favorithyllan i köket

Igår var vi på IKEA i Örebro, som jag längtat! Många godingar fick följa med oss hem...
... när jag såg de här glasen uppstod kärlek vid första ögonkastet. Så himla fina!!!  
Självklart fick de en hedersplats i min favorithylla i köket!

Idag ska vi äntligen hämta våra nya sängbord som vi fått vänta alldeles för länge på. Men nu så, ska bli skönt att få lite ordning i sovrummet... 
Dock har vi fortfarande tapetfrågan kvar, suck!

Ha en skön söndag!

9 kommentarer:

Kia sa...

Vad tyckte du om julen på ikea? JAg var där i torsdags och tyckte det inte fanns något alls och undra om detta var allt??

Kram Kia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fick höra av Maria att ni var på Ikea igår. Det var ju vi med. Det läskiga är, vi köpte samma glas. Så vi har iaf stått på samma plätt där inne hihi. När var ni där? Var ni inne på Marieberg med? Besökte du Nice?

Kram

Kia sa...

Nya pepparkaksformar, stekpanna, bordsben, lampa till A. Lite nödvändigt ont helt enkelt. De brukar he ett stort jultorg men där fanns det inte så mycket. Kanske dr hade spridit ut det i hela varuhuset istället?
Kraaaam

Therese sa...

Vilka fina glas!!! Jag har siktet inställt på ikea den 12 nov, oj så jag ska shoppa loss då ;-D KRAM

Therese - Femstjärnigt sa...

Så snygga! Varför missar jag alltid sånt när jag är på Ikea???
Kram

Therese sa...

Det lutar åt en tur till dollar och en date med en bloggvän :-D Ska bli kul! KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Det verkar som Blogger strular. Igen! Hoppas på att det går att skicka kommentaren denna gång.
Man blir lite less när man får skriva om och om igen :)

Måndag igen. Vart tar helgerna vägen?

Idag ska jag och Svante på "mamma-fika" hos grannen. Jag har sån tur att 2 av grannarna är mammalediga också.
På torsdag är en lunch inbokad med en kompis.
Tänkte även ta en shoppingtur på stan någon dag!
Så ser våran vecka ut än så länge.
Hur ser din ut?

Kram, kram!

Villa Carl Larsson sa...

wohoo har de fått in de där glasen igen?! Då måste nog jag dit och shoppa jag med nu.

Kram Josefin

Anonym sa...

Glasen ser jätte härliga ut! Och jag gillar skarpt skålarna bakom glasen också ;-)

Kram,
Yllet