torsdag 20 oktober 2011

Första passet

Sambon är ute och roar sig på after work ikväll och jag passar på att ha en lugn och skön kväll hemma. Lite naturgodis och lite Robinson, ganska mysigt faktiskt!

Har haft mitt första pass med PT:n idag. Oj vad roligt det var! Vi körde ben och bål. Hon introducerade mig i marklyftens värld och vi jobbade mycket med teknik. Nu känns varenda muskel i hela benen och att gå ner för trappan från gymmet tog minst dubbelt så lång tid som vanligt. Så skakis! Nu känner jag mig bara sådär skönt trött. Väntar dock på att träningsvärken ska smyga sig på. Får  väl se om jag kan gå upp ur sängen imorgon...

Längtar redan till nästa gång :)

5 kommentarer:

Therese sa...

Kan tro att PT passet var grymt - jobbigt och skoj :-D KRAM

Pyttianna sa...

Mmm.. det såg inte fel ut!

Kram

Madeleine Berglund sa...

hej!

Barsen blev jätte bra. :)

Vad kul med PT =D Det har jag alltid drömt om faktiskt. Igår var jag och simmade och idag var jag på gymet. Tänk vad kul det är att träna. Känner mig sugen på löpträning..men vågar inte riktigt ta steget. Jag tränade det mycket förr..

Härligt med höstlöv inne.

Spännande med nya tapeter. Jag tror på ljusa tapeter, det ledsnar man inte på lika fort. Sen kan man nog dras till lite mörkare toner eftersom det är den årstiden nu. Jag röstar på ljust, inte helt otippat kanske?! Hihi ;)
Kram Madde

Mamma till William och Wilma sa...

God morgon..Gott med natur godis.
Ha en fin start på helgen.kram

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vad kul att du gillade PT träningen, det är ju hur jobbigt som helst man tar alltid ut sig till 110%. Hoppas du får en skön träningsvärk (beviset på att man gjort nåt vettigt) och lördagen blir väl värst ;)

Kram F